Arcadia 2013 - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van An en Piet Helling - WaarBenJij.nu Arcadia 2013 - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van An en Piet Helling - WaarBenJij.nu

Arcadia 2013

Blijf op de hoogte en volg An en Piet Helling

12 Januari 2013 | Nederland, Ermelo

Ahoy Landrotten,

Nog even dan gaan de trossen los.
De koffers moeten nog wel dicht en dan....
Maar dat zal nog wel een probleem zijn.
Wij hebben van alles wat meegenomen waarvan wij denken dat wij dat nodig kunnen hebben.
06.30 uur zaterdagmorgen komen Renate en Annemieke ons ophalen.
Dan begint het avontuur...!!
Wij zullen jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.
Laat even weten of je deze mail hebt ontvangen.

Alvast een knuffel van ons,
An

• 12 Januari 2013 - 17:00

Agnes En Gerard:

Hallo Piet en An,
    Leuk dat we op deze manier jullie reis kunnen volgen, veel plezier!!
    Agnes en Gerard

• 13 Januari 2013 - 09:46

Willem En Desiree:

Hoi An en Piet,
    Dat is een leuke manier om van jullie reilen en zeilen op de hoogte te blijven!.
    Hopelijk hebben jullie inmiddels "Zeebenen" en kunnen jullie volop genieten.
    Behouden vaart!.
    Lieve groetjes van Willem en Desiree.

• 14 Januari 2013 - 16:41

Peter En Kitty:

gezellig om op deze manier een beetje dicht bij jullie te zijn.Lief dat de kinderen dit oppakken, want daar heb je toch niet voor gespaard om het aan internet te betalen. liefs Peter en Kitty

• 26 Januari 2013 - 16:02

Joke En Paul Paulus:

Hoi An en Piet,

Net jullie laatste berichtje ontvangen, Jullie komen wel aan je trekken wat avonturieren betreft,
    An, maak maar een mooi verslag van al jullie belevenissen dan kunnen we later nog lekker meegenieten.
    Zijn jullie nog zeeziek geweest bij de woeste golven?. Goed voor de lijn maar moet niet te lang duren,
    Anders eet Piet jou steak er wel bij op toch? Wij zitten hier lekker in de sneeuw, en zijn vanmorgen
    naar de schaats toertocht gaan kijken, prachtig een paar duizend mensen op het ijs, jammer dat het begon te sneeuwen, We zitten nu weer lekker warm thuis.
    Lieverds geniet er nog heel fijn van!!
    Met een pakkrt van Paul en Joke.