kerst 2013 - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van An en Piet Helling - WaarBenJij.nu kerst 2013 - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van An en Piet Helling - WaarBenJij.nu

kerst 2013

Door: piet

Blijf op de hoogte en volg An en Piet Helling

22 December 2013 | Nederland, Ermelo

kerstverslag,

with Love from An and Piet
dear all, what a fantastic year is again behind us.
An and I have many miles behind us with the necessary adventures.
We have just returned from our last trip, Bangkok, Bali and Taipeh.
Fine now to be with grandma, children and grandchildren at home.
Merry Christmas and a happy and healthy 2014

Dear all,
what a great tahun terletak di belakang kami.
An dan saya memiliki banyak mil di belakang kami dengan petualangan yang diperlukan.
Kami baru saja kembali dari perjalanan terakhir kami, Bangko, Bali, Taipei.
Baik lagi untuk bersama nenek, anak dan cucu di rumah.
Selamat Hari Natal dan bahagia dan sehat 2014

• 23 December 2013 - 09:23

Desiree En Willem:

Lieve An en Piet, Ja wat een jaar voor jullie!. Geweldig en in goede gezondheid beleefd! zonder te veel mankementen.
    Bofkontjes. Maar jullie van harte gegund!.
    Hopen jullie ook weer snel in Spanje te zien.
    Heel fijne Feestdagen en een Gelukkig, Gezond, Gezellig Nieuwjaar gewenst door Willem en Desiree.
    Tres besos.

• 25 December 2013 - 16:13

Peter En Kitty:

Lieve An en Piet, als je zo de plaatsen langsgaat waar jullie zijn geweest, dan moet dat een geweldige belevenis zijn geweest. Het is heel veel en dat hebben wij niet zo beseft toen we elke keer het reisverslag lazen. Leuk da tjullie dit nog even delen met ons allemaal.
    2013 was een mooi jaar voor jullie, maar ook hebben jullie afscheid moeten nemen van vrienden en ook hebben jullie spannende tijd gehad met broer en schoonzus en Jan van Linda. Een mens krijgt het niet allemaal cadeau.
    Gelukkig weten jullie ook te genieten van alles wat er nog is in het leven en we gaan ervan uit dat 2014 weer héél veel moois brengt, maar ook minder, maar samen en met de zegen van Boven kunnen jullie dat dragen.
    liefs Peter en Kitty